باتوام ... شنیــدی ؟

♥♥♥ پـــرنسـسی از تبـــار غــم ♥♥♥

باتوام ... شنیــدی ؟

 

پیاده از کنارت گذشتـــم گفتـــی " قیمتت چنده خوشگلـــه؟ "

 

سواره از کنارت گذشتـــم گفتـــی " زن جماعت راننده نمیشـــه "

 

زیر باران منتظــر تاکســی بودم مرا هل دادی و خودت سوار شــدی!

 

در تاکسی خودت را به خواب زدی تا سر هر پیچ وزنت را بینـــدازی روی من!

 

در اتوبوس خودت را به خواب زدی تا مجبور نشوی جایت را به من تعارف کنی!

 

فردی موقع زایمان فریاد کشید و تو پشت سر من گفتـــی " زهر مار "

 

در خیابان دعوایت شد و تمام ناسزاهایت فحش خواهر و مادر بود!

 

در پارک به خاطر حضور تو نتوانستم پایم را دراز کنم!

 

نتوانستم به استادیوم بروم چون تو شعـــار های اب نکشیده می دادی!

 

من باید پوشیده باشم تا تو دینت را حفظ کنی!

 

مرا ارشاد می کنند تا تو ارشاد شوی!

 

ای کاش اصلا نبودی

 

باتو ام .... شنیـــدی ؟؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 1 فروردين 1393برچسب:, ] [ 15:22 ] [ negin ] [ ]